Thursday 27 July 2017

NOCTEM - Release their own beer "A Cruce Salus"!

NOCTEM
COUNTRY: SPAIN
GENRE: BLACKENED DEATH METAL



NOCTEM RELEASE THEIR OWN BEER ENTITLED "A CRUCE SALUS"!
[2017.07.26]

Spain most extreme band, NOCTEM have just released their own been by the title of "A Cruce Salus". A hell brewed blonde ale. High fermentation, visually appealing characterized by 3 different kinds of Malt and 2 different kinds of hop plant elaborated in HELL!
So what are you waiting for? Buy it through the bands Big Cartel with Worldwide Shipping!!!

PURCHASE LINK: http://noctemonline.bigcartel.com/product/a-cruce-salus-beer-3-units

NOCTEM : A CRUCE SALUS : Official Audio clip:
https://youtu.be/ZOC4R5ep1Pw




More info about NOCTEM band at the following Links:
OFFICIAL SITE: HTTP://WWW.NOCTEMOFFICIAL.COM
OFFICIAL FACEBOOK: HTTP://WWW.FACEBOOK.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL YOUTUBE: HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/NOCTEMBAND 
OFFICIAL INSTAGRAM:
HTTP://WWW.INSTAGRAM.COM/NOCTEMOFFICIAL
OFFICIAL TWITTER: HTTP://WWW.TWITTER.COM/NOCTEMOFFICIAL 

GENERAL CONTACT: NOCTEMBAND@GMAIL.COM
GENERAL MANAGEMENT & BOOKING WORLDWIDE:
THE FLAMING ARTS AGENCY
INFO@THEFLAMINGARTS.ORG 
HTTP://WWW.THEFLAMINGARTS.EU

NeKroNews

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.