Friday 5 May 2017

NOCTEM - Release new track "A Cruce Salus"!

NOCTEM
COUNTRY: SPAIN
GENRE: BLACKENED DEATH METAL



NOCTEM RELEASE NEW TRACK "A CRUCE SALUS"!
[2017.05.04]

Spain most extreme band, NOCTEM, return with a new track, entitled "A Cruce Salus", it's diabolical blend of black and thrash metal. This track was recorded at Millenia Estudios (Valencia, Sp), produced by Raúl Abellán and NOCTEM.
The new track is now available on Bandcamp: https://noctem.bandcamp.com/track/a-cruce-salus
Out on iTunes, Spotify, Deezer May 12th!

Check the new track out at: https://www.youtube.com/watch?v=ZOC4R5ep1Pw




More info about NOCTEM band at the following Links:
OFFICIAL SITE: HTTP://WWW.NOCTEMOFFICIAL.COM
OFFICIAL FACEBOOK: HTTP://WWW.FACEBOOK.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL YOUTUBE: HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/NOCTEMBAND 
OFFICIAL INSTAGRAM:
HTTP://WWW.INSTAGRAM.COM/NOCTEMOFFICIAL
OFFICIAL TWITTER: HTTP://WWW.TWITTER.COM/NOCTEMOFFICIAL 

GENERAL CONTACT: NOCTEMBAND@GMAIL.COM
GENERAL MANAGEMENT & BOOKING WORLDWIDE:
THE FLAMING ARTS AGENCY
INFO@THEFLAMINGARTS.ORG 
HTTP://WWW.THEFLAMINGARTS.EU

NeKroNews

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.